גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 28 בפברואר 2014

סקס או בעכס: מברשות של ריל טכניקס

רובכן מאד נהניתן מסקירת הסקס או בעכס הקודמת שלי על פלטת נייקד 3, אז החלטתי להמשיך ולסקור עוד מוצר שכל העולם דיבר עליו חוץ ממני, כי עדיף באיחור מאשר אף פעם, לא? 
אם אתן חדשות בפינתנו, סקס=מוצר טוב, בעכס=מוצר רע. 
אז הבה נתחיל בסקירת מברשות ריל טכניקס!
בבלאק פריידי קניתי ב-iherb סט שנקרא Sam's Pickes. אגב, לפני שאני מתחילה עם הפרטים היבשים, אני רוצה לתת ח"ח ל-iherb על המשלוח. אני קיבלתי שתי דוגמיות של קרם לחות, ועט ירוק!!!!!! עט!!!!! המשלוח הגיע בערך 3 שבועות אחרי שהזמנתי שנראה לי הגיוני בהתחשב בכך שהזמנתי את המברשות בבלאק פריידי. 
אז כרגיל, העובדות היבשות:
-הסט עולה 30$. iherb אומרים שזה מחיר מיוחד והמחיר המקורי הוא 45$, אבל תמיד כהסתכלתי על הסט באתר ככה הוא עלה... גם באתר הרשמי של ריל טכניקס המחיר של המברשות הוא 30$. 
-הסט הוא במהדורה מוגבלת. יש כמות מוגבלת של סטים. הוא גם תמיד לא בסטוק אז אם אתן רוצות אותו יש אפשרות שיודיעו לכן במייל מתי הוא חוזר.  
-מכיל 6 מברשות והן:
*multi task
*buffing brush
*essential crease brush
*setting brush
*pointed foundation brush
*fine liner brush
הצורה של המברשות ממש חמודה, ואני מתה על זה שהן צבעוניות! שמתי לב שהליין מתחלק לשלושה צבעים. כתומים, ורודים וסגולים, כאשר כתום הוא למברשות להנחה של מוצרים נוזליים\קרמיים על הפנים, ורוד הוא למברשות שנועדו להניח מוצרי אבקה על הפנים, וסגול למברשות עיניים. אני גם אוהבת שאין את צינור הפלסטיק הזה שמחבר בין שערות המברשת למקל של המברשת. 
המברשת הראשונה שאסקור היא מברשת ה-Pointed Foundation Brush. זאת סתם מברשת מייקאפ מסורתית עם שפיץ :P אני לא מבינה מה יש לי לעשות עם מברשת כזאת בסט כזה. תכלס אין לי הרבה מה להגיד עליה, אין לי הרבה שימוש למברשות כאלה.. בדרך כלל אני אשתמש בה לפריימר או להצללות רטובות.
טכנית המברשת הזאת טובה, היא פשוט מיותרת לדעתי.
המברשת שהכי התרגשתי לנסות היא ה-Buffing Brush. זאת מברשת קצת קבוקית מאד דחוסה עם ראש קצת מקומר (לא שטוח). היא מאד מדוברת והיא קבלה המון המון הייפ, ואני לגמרי מצדיקה אותו. המברשת הזאת מוציאה את רמת הכיסוי המירבית שאפשר מכל מייקאפ, אבל מצד שני משאירה על הפנים גימור שהוא מטוטש בצורה מושלמת. אני מאוהבת!!!
ה-Multi Task Brush זאת מברשת פודרה גדולה. גם בה התאהבתי. היא כל כך רכה ונעימה.. 
אני אוהבת אותה לכמעט הכל. לפודרה, לחימום הפנים, לערבב את הסומק\ברונזר כשהגזמתי.. לא חסרים לה שימושים והיא פשוט מדהימה!
ה-setting brush היא עוד כוכבת של הסט. באתר של ריל טכניקס ממליצים לשים איתה פודרה או הייליטר. אני מתה עליה בשביל לקבע את המייקאפ עם פודרה כשאני לא רוצה לפדר את כל הפנים (איזור ה-T ומתחת לעיניים). היא מושלמת לזה. לא השתמשתי בה להייליטר אבל אני חייבת לציין שאני מתה עליה להצללות חדות! היא מספיק קטנה בשביל לתת הצללה חדה ודרמטית, אבל מספיק גדולה ואוורירית בשביל לתת מראה מעורבב ולא ליצני ומגוחך. 
המברשת הבאה היא מברשת עיניים בלעדית לסט והיא נקראית Essencial Crease Brush. שוב, עוד מציאה שמצאתי לה הרבה שימושים. זאת מברשת טשטושים בגודל בינוני\קטן. אני אוהבת כמובן להשתמש בה לטשטושים מרוכזים יותר בקפל, ואני גם אוהבת אפילו לטשטש איתה קונסילר מתחת לעיניים! הדחיסות שלה מאד מאוזנת, לכן היא מספיק אוורירית בשביל לטשטש צללית אבל מספיק דחוסה בשביל לטשטש קונסילר. 
ולקינוח, אחרונה ולא כל כך חביבה, מברשת האיילינר הנקראית Fine Liner Brush. קודם כל, היא לא כזאת fine. מצורפת כאן תמונת השוואה של המברשת הזאת של ריל טכניקס ליד מברשת איילינר של ביוטיקר, שאני מעדיפה בהרבה. המברשת הזאת לדעתי עבה מידי ופרועה מידי. יש לה "ראש" שאמור להיות מחודד, אבל הוא סתם מתבלגן, וזה מקשה מאד ביצירת קו אחד, חד ונקי. לא אהבתי אותה כל כך, ולדעתי המברשת של ביוטיקר שלגמרי מנצחת במחיר ונגישות עדיפה. 

אז ההכרעה הסופית, אם זה לא היה ברור, סקס לגמרי! 
המברשות באיכות מעולה (רובן..), מתאימות לכיס של נערה שבוזה ומרוששת, ואני נהנית מהן כבר יותר מכמה חודשים. 
אגב, בשביל לצלק אותכן נפשית, שמתן לב שאם עושים קלוזאפ למברשת הטשטושים זה נראה כמו תולעים?
אני מקווה שהביקורת הזאת שיפרה לכן את החיים. אני אוהבת אותכן מאד. 

2 comments:

  1. המברשות של ריל טכניקס נהדרות ואני מרוצה מכל המברשות שיש לי. הן כל כך שוות את המחיר הלא כל כך גבוה שלהן

    השבמחק