גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 2 ביוני 2013

קצת על טיפוח שפתיים בקיץ,ועוד...

היי בנות!
הקיץ מתקרב בצעדי ענק (הללויה) וכמובן שאני בהיי מזה.
כמחווה לחופש המדהים שתכף יהיה לנו-קבלו פוסט חדש בנושא קיץ ;)
בלי הרבה חפירות-בואו נתחיל :)



*אני דווקא חשבתי ששפתיים נוטות להיסדק יותר בחורף-אבל מסתבר שיש הרבה אנשים (וביניהם אני) שמזג אוויר חם יוצר אצלהם יובש בשפתיים.
לטעמי,הדרך הטובה ביותר לטפל ביובש בשפתיים בכל עונה,היא בעזרת שמן זית.שמן זית מתפקד כבאלם-והוא עושה את זה מצוין.הוא מאוד זול ובריא לשפתיים.אני פשוט ממלא קצת שמן זית לתוך קופסית קטנה של ביוטיקר ומורחת לפני השניה,או בכל זמן אחר שבו השפתיים יבשות.

*סיבה נוספת שבגללה השפתיים מתייבשות היא חוסר במים.בקיץ (שבו גם יותר חם וגם אנחנו פעילות ותר מבחינה ספורטיבית) חשוב במיוחד לשתות מים.בכמות גדולה.
לשתיית מים יש גם חשיבויות קוסמטיות אחרות:מים מועיים גם לעור,לשיניים ולהרגשה הכללית.
   
*היציאה משטח ממוזג (הלליוה,כבר אמרנו?) לשטח שבו מזג האוויר חם יותר ולהפך במהירות ולעיתים קרובות לא ממש טובה לשפתיים.השינויים האלו מיבשיים את השפתיים-כמו ששינוי עונות מיבשיים את השפתיים.
אפשר להתמודד עם זה בקלות,בעזרת מריחה של באלם\שמן זית על השפתיים לעיתים דחופות.

*מאוד חשוב לא ללקק את השפתיים. זה אולי פיתרון רגעי לתחושת יובש-אבל זה מייבש את השפתיים עוד יותר.


*שפתיים כמובן לא יכולות להשתזף-אבל הן כן יכולות להישרף ולהיסדק ,וזה לא ממש נעים ובטח שלא בריא.
אני ממליצה להשתמש במוצר שפתיים שמכיל 15 SPF ומעלה-זה לא מאמץ גדול במיוחד למצוא אחד כזה,מאחר שיש הרבה מוצרי שפתיים שמכילים SPF.


ואחרי כל הטיפים-סקירה קצרה!
את המוצר הבא קיבלתי לסקירה מאתר 4girls,זהו גלוס מקולקצית Temperature Rising של מאק-קולקצית הקיץ המוגבלת שלהם.
אני ,בניגוד לMAC ,לא רואה שום קשר בינו לבין קיץ.






בקיץ אני לא יכולה לסבול מגע של גלוס על השפתיים.לי אישית זה דביק,מדגיש יובש ומגעיל,ומבחינתי גלוס שמור רק לחורף.אני יודעת שיש הרבה בנות שיסכימו איתי.
בנוסף הגוון שקיבלתי לסקירה,גוון passion,הוא ממש לא גוון קיציי.הוא מין ניוד "מוחק שפתיים" ,טיפה כתמתם  חצי שקוף (שאני אישית ממש לא אוהבת,לא משנה באיזה עונה) שהייתי משלבת רק עם עיניים ממש דרמטיות ומעושנות,כמו למשל במדריך שגליה הציגה בלינק הזה.זה צבע שלדעתי לא יהיה שימושי בכלל לנערה הממוצעת.
בנוגע לאיכות של הגלוס-לדעתי היא בינונית ביותר.
הגלוס מורגש וקצת דביק על השפתיים, ולא הייתי אומרת שהוא "גלוס קליל". 
הוא כמובן לא עמיד יותר משעה שעתיים-אבל ככה זה עם גלוסים.
והפגם הגדול ביותר שלו לדעתי הוא איך שהגלוס נראה על השפתיים-והוא נראה מזעזע.הוא מדגיש יובש ברמות מטורפות ויושב רע באופן כללי.
בגלל הסיבות האלו,לדעתי הוא ממש לא מצדיק את המחיר המטורף הזה לגלוס-100 שקל-ואם כל האהבה הרבה שלי לMAC,אני ממליצה פשוט לוותר במקרה הזה.
בסך הכל הציון שהייתי נותנת לו הוא 1.5 מתוך 5.



מקווה שנהנתן מהפוסט :) !
XOXO
גל מGAG

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה