גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 11 באפריל 2013

ערום זה הטבעי החדש

NAKED.
אחת המילים הכי פופולריות כיום בעולם הביוטי. בערך כל חברה הוציאה את הגרסה שלה לפלטה "ערומה" או למייקאפ "ערום" בשביל לתת לנו את המראה של ה-No Makeup Makeup. בשבילי ההבדל בין "ערום" ל-"טבעי" הוא שטבעי זה מראה לא בולט במיוחד ולא מוגזם. 
ערום זה לדעתי כשאת מתאפרת, אבל אי אפשר לראות שהתאפרת. 
בפוסט הזה נסקור כמה מהמוצרים ה"עירומים" שלנו. 
אז יאללה, נתחיל בסקירה!
זה מייקאפ Nearly Naked של רבלון. הוא מכיל 30 מ"ל, שזה הממוצע. יש לו 16 גוונים שזה די הרבה, והוא עולה 10$ פלוס מינוס, תלוי איפה את קונה אותו. אני קניתי אותו ב-superdrug בלונדון, והוא עלה שם 9£. 
אה, ויש לו SPF 20. 
ההבטחות:
"מייקאפ שכל כך מרענן וקליל, שהוא נמס ומתערבב ישר לעור, היוצר מראה מושלם ורענן, כך שהיחיד שיודע ששמת מייקאפ היא את. מתערבב באופן חלק כך שלא רואים אותי, עם כיסוי ניתן לבנייה." בואו נבדוק...
אריזה: 
האריזה היא הדבר הכי מרגיז ביקום. רבאק רבלון. זה מה שהפיל את הקולורסטיי, ובצדק. אריזה כל כך גרועה שיכולה להפיל מוצר. האריזה היא בבקבוק זכוכית, שבכנות אפילו יפה ונראה די יוקרתי, אבל יש פקק. אין משאבה. בפעם הראשונה שניסיתי אותו נשפכה לי על היד כמות שיכולה לכסות את כל הגוף שלי, וגם לכלכתי את השולחן. 
מרקם:
המרקם מאד נוזלי. כשערבבתי אותו על העור הוא באמת התערבב מצוין ובאמת לא שמו לב שאני מאופרת. אבל, אני חייבת להודות שבגלל הנוזליות שלו הוא קצת streaky. כלומר, ראו את סימני המברשת. לכן הייתי ממליצה להשתמש במברשת מאד דחוסה סטייל F80 של סיגמה(מברשת קבוקי סינטטית עם ראש שטוח). אני השתמשתי ב-190 של מאק (מברשת מייקאפ שטוחה) בשביל להניח את המייקאפ, ואז לקחתי את 332 של ביוטיקר (מברשת קבוקי ענקית ודחוסה) בשביל לערבב את הכל. זאת השיטה הכי טובה שמצאתי. 
כמובן, אפשר גם להשתמש באצבעות. דווקא עם המייקאפ הזה זה עבד טוב.
הוא גם מתקבע די מהר לגימור חצי מאט, שאני ארחיב עליה בסעיף הבא. 
גימור:
הגימור היה לדעתי חצי מאט. אני חייבת להודות שהוא לא בדיוק נראה כמו עור. אלא גרסה הרבה יותר מאט של העור. הגימור עדיין לא מאט כמו דאבל וור או קולורסטיי, אבל הוא לדעתי יותר מאט מאיך שעור רגיל נראה. בגלל שלי יש עור מעורב שמבריק אחרי שעה\שעתיים אם אני לא מקבעת עם פודרה, הגימור לא הטריד אותי ואפילו עזר לי, אבל אני חושבת שזה יכול להטעות בנות עם עור יבש. אם יש לך עור יבש ואת מעוניינת במייקאפ הזה, תשתמשי בקרם לחות כבד לפני זה או תקבעי עם ספריי כמו fix plus של מאק בשביל להחזיר את החיים לעור. 
כיסוי:
בינוני. לא נמוך, בינוני. הוא כן ניתן לבנייה ואת זה מאד אהבתי בו. אפשר כמובן לעשות אותו יותר שקוף אם משתמשים בשכבה דקה. 
מאד אהבתי שהוא כיסה את כל האדמומיות בשכבה אחת דקה מאד, והעור שלי נראה די מושלם אחרי שהשתמשתי בשתי שכבות. 
אבל לאחרונה אני מאד אוהבת לשים שכבה דקה של מייקאפ ואז לכסות את מה שהמייקאפ לא כיסה בקונסילר, לכן אני אשתמש במייקאפ הזה לרוב בשכבה דקה. 
עמידות:
ניסיתי אותו כמו שאני תמיד מנסה מייקאפ\BB קרים: פעם אחת עם פריימר של סמאשבוקס+פודרת בלוט, ופעם אחת לבד.
לבד העמידות לא ספקה אותי. זה כאילו הוא התחיל לדהות מהרגע ששמתי אותו, והוא כמעט נעלם לחלוטין אחרי שבע שעות באיזור ה-T. על הלחיים הוא החזיק יפה. הברקתי כרגיל אחרי שעה וחצי\שעתיים. 
עם הפריימר והפודרה שהם מוצרי ה-holy grail שלי בשביל להחזיק מייקאפים ולמנוע הברקות, הברקתי אחרי ארבע שעות והמייקאפ הראה סימני דהיה אחרי שלוש שעות.
העמידות אכזבה אותי, כי אני חושבת שרק על עור יבש הוא יהיה עמיד, אבל הוא מאט מידי בשביל עור יבש אז אי אפשר לנצח.
תגובה אלרגית? מומלץ לקרוא. 
או שזה חרא מייקאפ, או שאני אלרגית אליו. כבר שקניתי אותו ביום למחרת הסנטר שלי התחיל להתקלף. אחרי שימוש שוטף כמעט של שבוע וחצי, קרה דבר שבחיים לא קרא לי- חטפתי התקלפויות! 
יש מצב שזאת תגובה אלרגית. גם יש מצב שהוא סתם ייבש לי את העור. כל היוטיובריות הרוסות עליו והן לא תיראו שום תגובה, אז יכול להיות שזאת רק אני. בכל מקרה אני הולכת להיגמל מהמייקאפ, אני הפסקתי להשתמש במייקאפ ותוך יום העור שלי התאושש לגמרי. זה ללא ספק המייקאפ, כי זה המוצר הפנים היחיד ששיניתי בעור שלי.
שורה תחתונה:
יכול להיות שקצת קטלתי אותו, אבל בסופו של דבר אני חושבת שזה מייקאפ מוצלח. אני כן אהבתי את הגימור שלו עליי בעיקר אחרי שנתתי לו קצת חיים אחרי שהתחלתי להבריק. 
אני חושבת שהוא הכי אידאלי לעור מעורב שהוא לא שומני במיוחד ולא יבש במיוחד. הגימור המאט שלו ידגיש כל מיני התקלפויות ולא יחמיא לעור יבש, אבל העמידות הסבירה שלו לא תחזיק על עור שומני מאד. 
בסך הכל אני מחבבת אותו, אבל סביר להניח שאני אתן אותו למישהי אחרת בגלל התגובה. 
ליין הנייקד הולך וגדל והצטרפה עוד פלטה לליין הנייקד- naked basics. 
הרבה אנשים חשבו שיש יותר מידי שימר בכל פלטות הנייקד, לכן אורבן דקאיי שחררו מהדורה חדשה- naked basics. יש בה 6 צלליות, שזה חצי ממספר הצלליות בנייקד. 
הפלטה עולה 27$. אם אתן רוצות לקנות- הנה היא כאן ב-beautybay. רק קחו בחשבון שזה טיפה יותר יקר. 
האריזה יותר דומה לאריזה של נייקד 2 מאשר לנייקד הראשונה. היא מפלסטיק שמרגיש טיפה צמיגי, וכתוב עליה 
NAKED basics בתלת מימד. אני הולכת לעשות את ההשוואה הכי בנאלית ולהגיד שהיא בערך בגודל של אייפון 4. 
אני רק רוצה להגיד ששברתי ציפורן על הפלטה הזאת כשניסיתי לפתוח אותה. just saying.
בפלטה גם יש מראה נוחה ואיכותית. 
Venus- בז' חיוור מאד, כמעט Off White. זאת הצללית היחידה כאן שלא מאט לגמרי. היא איפשהו בין גימור סאטין לפרוסט. זה גוון בלעדי לפלטה. האיכות שלו מצויינת. פיגמנטי מאד, ונמרח בקלות. קל לטשטוש. 
Foxy- צהוב קרם חיוור. קצת בז'י. הוא מאט לגמרי. כמו Venus, האיכות שלו מעולה והוא נמרח בקלות. אני אוהבת לשים אותו על כל שטח העין לפני שאני מתחילה לעבוד עם צלליות, בגלל שיש לי ורידים סגולים על העיניים והצהוב מנטרל אותם. הגוון הזה לא בלעדי לפלטה, והוא נמצא גם בנייקד 2. 
(W.O.S (Walk Of Shame- בז' ורוד חיוור. משתלב מושלם לצבע העור שלי, בעיקר כצבע הארה לגבה. הוא גם מאט לגמרי, וגם באיכות מצויינת. 
Naked 2- נכון בפלטת נייקד יש צללית בשם נייקד? אז ככה. הם עשו מין טוויסט לנייקד המקורי. זה גוון טאופי בינוני די בהיר, יותר קר ובהיר מהגוון נייקד המקורי. אני חייבת להודות שזה קצת מצבעי ה"מה לעזאזל אני אעשה איתו" כי הוא בהיר מידי בשביל הקפל ולא רואים אותו עליי בכלל. אבל אני כן רואה איך הוא יהיה צבע ההצללה המושלם למישהי בהירה ממני. 
Faint- חום אפרפר בינוני כהה, מאט לחלוטין. אני מתה עליו כשאני רוצה עוד הדגשה בקפל. לדעתי הוא הגרסה הכהה יותר ל-naked 2. 
Crave- שחור מאט אמיתי וכהה. אומרים שהוא זהה ל-blackout, שזאת צללית בליין הקבוע. אולי אורבן דקאיי לא רצו שיצא שהם השתמשו ב-3 צלליות קיימות, לכן הם המציאו שם חדש לצללית קיימת. 
תוכלו לראות אותי מנסה את הצלליות בסרטון. 
לדעתי הפלטה הזאת היא מעולה לבנות כמוני, שקצת חלשות מבחינת גוונים מאטים שרוצות איכות מעולה. אבל קחו בחשבון שיש לה הרבה תחליפים, ושאף אחד מהגוונים כאן הוא לא מיוחד. אני ממש לא מתחרטת על הקנייה שלי, ואני הולכת להנות מהפלטה הזאת מאד. 
סקרתי את פלטת נייקד אין ספור פעמים, אבל התמונות באיכות של אייפון. אלה רק תמונות וסווטצ'ים מעודכנים. 
הפלטה עולה 50$. הנה הצבעים: 
virgin- בז'ית ורדרדה חיוורת. לא הייתי מתארת אות כ"נוצצת"(למרות שזה מה שהיא), אלא יותר כ"מבריקה".
sin- שמפנייה ורדרדה נוצצת בטירוף.
naked- חומה בינונית יחסית בהירה. מאט לגמרי. 

sidecar-צללית טאופית חומה זהובה נוצצת. יש בה נצנצים כסופים. בפינות הפנימיות עם הזרת. 
buck- חומה בינונית-כהה. מאט.
half baked- זהובה ברונזית בינונית. נוצצת בטירוף. הצללית הכי טובה בפלטה.
smog- חומה ברונזית עם נצנצים זהובים. כהה\בינונית
darkhorse- חומה כהה עם קצת ירקרקות ונצנצים זהובים.
toasted- חומה טאופית במרקם פרוסט. קצת ורודה.
hustl
e-חומה שוקולדתית סגלגלה. 
creep- שחורה אפרפרה נוצצת. מין צבע פחם כזה.
gunmetal- כ
סף כהה ומתכתי.מטאלי . יש לו תת גוון כחלחל.
בסך הכל אני אוהבת את מראה העור הערום, אבל בעיניים אוהבת קצת להתעסק יותר עם צבע. 
אני מקווה שנהניתן מהפוסט הזה! האם אתן ניסיתן כל מיני מוצרים "ערומים"? מה דעתכן על הטרנד?
XOXO
-גליה מ-GAG

6 תגובות:

  1. אני גם ממש רוצה את פלטת הבייסיקס!
    יופי של כותרת ;)
    הולכת לצפות בסרטון.

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שראית אני מאד ממליצה עליה!
      תודה, תודה ;)

      מחק
  2. איזה פוסט מוצלח. ממש נהניתי ! את גם הראשונה (שראיתי, לפחות..) שסקרה את המייקאפ הזה של רבלון בארץ :) יש הרבה הייפ עליו.. את כותבת מקסים, וגם הסרטון מהמם.

    השבמחק
    תשובות
    1. איזה כיף, תודה רבה! אני שמחה שנהנית:)

      מחק
  3. יופי של סקירה!! אני עדיין מתלבטת על הנייקד בייסיקס הזו כי רכשתי יחסית לא מזמן 2 פלטות של אורבן דיקיי..אבל אורבן דיקיי זה עניין ממכר |(לא מבינה איך פיספסתי את ה VICE שהייתה במהדורה מוגבלת וכבר לא ניתן להשיג..)
    אהבתי את הלוק שיצרת בסרטון :)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה! אורבן דקאיי אכן ממכרים ובלי לשים לב יש לי ארבע פלטות שלהם...
      הבייסיקס מאד שימושית ואני כן חושבת שזאת תהיה קנייה חכמה, בעיקר עם החוסר בצלליות מאט בשתיים הראשונות.
      אני שמחה שאהבת :)

      מחק