גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 3 במרץ 2013

גלוסיבוקס ינואר

היי בנות :)
הפעם לקח לנו קצת  זמן לפרסם את הסקירה החודשית בגלל שקיבלנו את הקופסות שלנו רק בתחילת חודש פבואר ולקח לנו קצת זמן לגבש דעה עליהן. סליחה על זה,בכל מקרה ;) 
אגב, כל אחת מאיתנו קיבלה וריאציה אחרת של הקופסה, לכן נציין איזה מוצרים היו באיזה קופסה. 


הקופסה של החודש :

זאת הקופסה ה12 של המיזם בארץ,מה שאומר שגלוסי חוגגים שנה!טורוטוטו!

כדיי לחגוג את המאורע,הקופסה הגיעה במארז מיוחד-שלטעמי היה טיפה ילדותי מידיי (מי שמדברת :P)
הגלויה של החודש הייתה ברכה ממנכל החברה.נחמד ביותר :)
קיבלנו בלון (יש!) ובמגזין היה משהו מעניין שחילק את כל המוצרים שקיבלנו אי פעם בגלוסיבוקס לפי צבעים. רעיון נחמד בתיאוריה, אבל קצת משעמם לקריאה.
הפעם קצת התאכזבתי לראות שאין קופונים. טוב נו. אני לא מנצלת אותם ממילא :P

ולקופסה עצמה:


קיבלנו הפעם 5 מוצרים ששלושה מהם בגודל מלא.כל המוצרים בגודל המלא הם מחברות עממיות.


שכבה אחת, מאד מתקמצנת. 

מוצר בגודל מלא שקיבלנו הוא מסקרת "לה דיוה" של קרליין. מבחינת האיכות של המסקרה-אני אהבתי. המסקרה הזאתי היא מסקרה טובה למי שרוצה שיראו שהיא שמה מסקרה-נפח מטורף,וגם מבחינת אורך היא בסדר.מצד שני,לא רק שהיא לא מפרידה,אלא היא בית חרושת קטן לגושים. אבל עם שכבה מאד דקה לא תראו הבדל גדול. 
היא די סבירה. לא נפלתי. בעיה עיקרית שלה זה שקשה לבנות אותה. כל פעם שתשימי עוד שכבה הריסים שלך סתם יידבקו ולא תיראי שינוי דרמטי באורך או נפח.
עוד תלונה די נפוצה שאני מסכימה איתה- למה היא כחולה? 
זה מאד לא ורסיטלי בעיקר לבנות עם עיניים כחולות, ושחור היה הרבה יותר אוניברסלי. אבל מצד שני, זאת הזדמנות להתנסות עם צבע שלא הייתי מתנסה בו בדרך כלל. 
המסקרה הייתה בשתי הקופסאות. 
מחיר לגודל מלא: 110 ש"ח 
קרליין חזקים בקופסה הזאת ולכן קיבלנו גם גלוס מסדרת Color Gloss.הגוון (מספר 310) הוא צבע ורוד חום בינוני שיחמיא להרבה צבעי עור. הוא חצי שקוף, אבל מאד נוח ללבישה ולא דביק.
בקשר לאריזה היה קשה לגבש עליה דעה. מצד אחד היא נראית מאד עתידנית(?) ומדליקה, אבל אז פתאום היא מגושמת וכבדה. 
בסוף החלטתי שאני לא מתחברת אליה, וששמתי את הגלוס בתיק האיפור שלי(AKA הקלמר שלי) כי מאד אהבתי את הגלוס, אבל היא הייתה כבדה, ותפסה המון מקום.
הגלוס היה בשתי הקופסאות. 
מחיר לגודל מלא: 110 ש"ח 
המוצר הזה הוא לא גודל מלא, וזה סבון פנים משמן זית של חברת Lavendar. הסבון מאד מרשים. הוא עשוי רק מחומרים טבעיים, וממש חיבבתי אותו. 
בכנות אני קצת נרתעת ממנו בגלל הריח ה"טבעי" שלו, אבל אני רגילה למוצרים סינתטיים של נטרוג'ינה שמריחים כמו אשכוליות. אבל זה רק טעם אישי, וזה סבון מצויין. 
הסבון היה בקופסה של גליה. 
מחיר לגודל מלא: 63 ש"ח.
שימו לב לגודל.
זאת מסכת שיער מבית wella שנועדה בעיקר להבריק את השיער ולרכך אותו. שינוי דרמטי לא יכולתי לראות בגלל שהיא פצפונת, ובקושי הספיקה לי לשימוש אחד. אבל מצד שני, לי יש שיער מאד, אבל מאד, ארוך. 
אני בן אדם די גרוע לבדוק עליו מוצרי שיער, כי באופן טבעי השיער שלי יגיב טוב לכל חומר מרכך שאני אשים עליו. אני לא ראיתי שום הבדל חוץ מזה שאחרי שהשתמשתי במרכך השיער שלי היה מבריק יותר ורך יותר. אבל זה קורה גם עם מרככים של פינוק :P
אני חושבת שזאת מסכה טובה, לא מדהימה. לא ארכוש אותה, כי כמו שאמרתי קודם, גם מרכך של פינוק מבריק את השיער שלי. 
המסכה הייתה בקופסה של גליה. 
מחיר לגודל מלא: 134 ש"ח
כמיטב המסורת קיבלנו דוגמית של בושם שזאת מין תוספת נחמדה שתמיד כיף לקבל (אלא אם כן זה נחשב מוצר בפני עצמו, ואז זה ממש מבאס), הבושם מאד נפוץ וכל מכורת איפור שמכבדת את עצמה שמעה עליו. מדובר בבושם שממש קלע לטעם שלי- מאד מתוק, מאד פרחוני. 
רק שהוא נעלם עלי אחרי 45 דקות.. :P 
הבושם היה בשתי הקופסאות. 
מחיר לגודל מלא: 430 ש"ח - 500 ש"ח. תלוי בגודל שאתן לוקחות. 

הגיע גם ספריי שיער של Gliss. אין לי מה להרחיב על המוצר הזה, הוא פשוט ממש לא טוב. 
נראה שהוא סתם מדביק ומרטיב את השיער, ואפילו מחמיר את המצב יותר ממה שהוא היה קודם. ויש לו ריח מזעזע. גודל מלא. 
הספריי היה בקופסה של גל.
מחיר לגודל מלא: 39 ש"ח

כרגיל, חמש טיפות אנטי אייג'ינג בעטיפה כסופה מבית לנקום. כבר קיבלנו הרבה אנטי אייג'ינג. לא טרחתי אפילו לנסות.. מה לי ואנטי אייגי'נג?! והוא פשוט פצפון. למזלי 
הסרום היה בקופסה של גל.
מחיר לגודל מלא: 237 ש"ח


לסיכום:
בקופסה הזאת יש לי הרבה דברים להתייחס אליהם. 
נתחיל אם משהו שלא קשור לקופסה הזאת ספציפית- כרגע יש שלושה מסלולים לגלוסיבוקס.
הראשון והזול ביותר: מסלול באיסוף עצמי. איסוף הקופסה מהמשרדים. 75 ש"ח. 
השני: דואר רשום. שולחים לך לסניף הדואר הקרוב לביתך. 85 ש"ח.
ושמרתי את הכי טוב לסוף. השלישי: מסלול עם שליח עד הבית. 100 ש"ח.
לשם השוואה, האיסוף העצמי היה 50 ש"ח. 
השליח התחיל בתור 65 ש"ח, ואז העלו אותו ל-75 ש"ח, ועכשיו 100 ש"ח.
גלוסיבוקס, מה נסגר? :P
אני חושבת שלא שווה לך לשלם יותר מ-50 ש"ח על קופסה שאין מצב שתהני מכל המוצרים בה. עדיף כבר ב-100 ש"ח האלה ללכת לסופר פארם ולפנק את עצמך במשהו שאת באמת רוצה ואת יודעת שתשתמשי בו. 
עכשיו בקשר לקופסה הזאת: יש לנו 2-3 מוצרים בגודל מלא (תלוי מה קיבלת) וכולן דראגסטור, מסכת שיער פצפונת, סבון פנים חביב, גלוס נחמד, סרום זעיר, מסקרה גושית והאהוב עליי- דוגמית של בושם.
למרות הקופסה המקושטת וכל הפוזה, בסוף גלוסי חגגו על הלקוחות עם קופסה לא משהו בכלל.
בשורה תחתונה, כל השירות מתאים למישהי שממש ממשש אוהבת הפתעות, ומוכנה להקריב את הארנק שלה בשביל זה. והקופסה לדעתי תיראה לא משהו בעיני כל מי שיקבל אותה. גם אם את נהנית מהשירות הזה וגם אם לא.

אז מקוות שעזרנו :)
XOXO
גלגליה (כן זה הכינוי שלנו.) מ-GAG 

גילוי נאות: גלוסיבוקס

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה