גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 4 באוקטובר 2012

משטרת האופנה של גאג חוזרת: אמי!

כן כן,עבר קצת זמן מאז האמי. אני לא חושבת שזה ימנע מכולנו להנות מאוד פוסט של משטרת האופנה של גאג ;)
 כמו שהבנתן,הפעם התכנסנו כאן בגלל טקס האמי ,טקס דיי חשוב ומכובד,כך שבטוח שיהיו שם כמה תלבושות שוות :)




זאת שרה היילנד מ"משפחה מודרנית". אני מתה עליה,וגם על איך שהיא מתלבשת.
לדעתי זאת שמלה מהממת,אפור טאופי בהיר מחמיא ולא זקן שמתאים לה,גזרה מעלפת והכי חשוב,היא פשוט נראת כמו תכשיט (תרתי משמע D;) .השילוב עם התסרוקת ה"מרושלת" ועיניים מודגשות פשוט עובד. מה שלא הבנתי זה הנעליים,לפי מה שאני מצליחה לראות ,הצבע שלהם פשוט לא מתאים ללוק ובכלל הייתי מעדיפה עקבים סגורים במקום הכפכפי פלטפורמה המגוחכות האלה. קצת קשה לי להבין את זה,כי היא התאמצה כדיי שהכל יהיה מתאים (כולל המניקור.)
ציון:8. יש לה מזל שזה מקסי ככה שלא רואים הרבה מהזוועה.




את היידן אני דיי מחבבת,אבל מהזוועה שעומדת מולנו לא ממש יכלתי להתעלם.
הרעיון של שכבה שקופה מעל השמלה שלעצמו דיי מגניב. אבל:
השמלה שמתחת צריכה להיות פשוט ונקיה ,זאת אומרת,לא להראות כאילו מישהו לקחת סלוטייפ לחוף הים ואז הדביק אותו על היידן.
הבד השקוף צריך להיות מעל השמלה,ולא לידה כשהוא נראה אה-לה מנהרת רחצה של מכוניות. 
בקיצור,זאת שמלה נחמדה שיכלו לעשות יותר טוב.

ציון:6 .על קלאץ מותאם ועל תסרוקת ואיפור יפים היא מקבלת ניקוד.



קלי אוסבורן היא בערך רבע מההשראה לפינה הזאת (היא חלק מפאנל "משטרת האופנה" בערוץ E) ובאופן אישי אני מאוד אוהבת את הסטייל שלה. לשמלה יש גזרה קלאסית של בתולת ים,והיא היתה משעממת בלי צבע המרווה המבריק. הבעיה העיקרית שלי היא שקלי בוחרת להתאים את השמלה...לראש שלה.
בתור ילדה בת 13 מושפעת ,מין הסתם שיער סגול נראה לי ממש מגניב,אבל גם אני תוהה למה היא בוחרת דווקא בגוון הלבנדר האפרורי הזה.
ככל שבהיתי בתמונה זה זעזעה אותי פחות,אבל מה שהמשיך לזעזע אותי היא בחירת השפתון . אל תבינו אותי לא נכון: הצבע הזה מאוד נחמד והוא מתאים לתת גוון שלה. אבל היא קלי אוסבורן. היא מסתובבת באופן קבוע עם שיער סגול אפור. היא לא יכולה ללבוש שפתון בורדו.
לסיכום: זה נורא,אבל אם היה לה שיער בלונדיני זה היה משעמם.
ציון:7



אם יש אישה מבוגרת בעולם הזה שמותר לה ללבוש טול,זאת ללא ספק זואי דשאנל.
ידוע שאני וגליה מתות על זואי דשאנל,וגליה אפילו עשתה מדריך איפור בהשראתה.
זאת שמלה שעל הנייר די פשוטה,סטרפלס עם מחשוף וחצאית טול ארוכה,אבל החלק התחתון של השמלה והצבע הלא שגרתי עושה אותה מיוחדת ולא משעממת.
זואי תמיד הולכת עם איפור דיי דרמטי ,שכולל בדרך כלל עין מעושנת קלות,ריסים מזויפים ושפתון פוקסיתי,וגם הפעם היא לא איכזבה. האיפור הדרמטי יחסית מבגרת אותה קצת ומוריד את הילדותיות מהשמלה. לסקירה של האיפור שלה בטקס אתן מוזמנות להיכנס לפוסט של מרינה,שמבקרת כמה מראות איפור מטקס האמי.
ציון:7


המראה החמישי והאחרון שייך לאליזבת בנקס. אני לא מעריצה אותה במיוחד,אבל שזה קשור ללבוש אני סטוקרית שלה. אני מאוד אוהבת את הסגנון שלה,והיא הופיעה פה גם בפעם הקודמת.
היא לא איכזבה אותי עם גזרה מיוחדת ומחמיאה ותסרוקת+ איפור מושלמים. צבע הניאון טרנדי אבל אני בספק כמה הוא מחמיא לה.
ציון:9

אז..הייתי שמחה לשמוע מיהי המתלבשת האהובה והשנואה עליכן בטקס האמי של השנה,ואיזה ציון הייתן נותנות לבנות שסקרתי את הלבוש שלהן כאן?

XOXO
גל מgagbeauty :)

4 תגובות:

  1. ראיתי את הפוסט הזה והתאהבתי,רצתי לחפש את כל הפוסטים הקודמים D:
    את מלכה! <3
    שרה היילנד מהממת ;)

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה הדר D:
      שרה היילנד באמת מהממת (;
      חג שמח <3

      מחק
  2. אתם ממש חמודות ואני גם אוהבת את הסרטונים שלכם ביוטוב
    כל כך בוגרות לגילכם וגם יודעות על מה את מדברות ממש כייף לקרוא פה
    רק ריסים מלאכותיים זה לא זיוף חחחח כן לפעמים אני קצת OCD ודברים כאלה מחרפנים אותי
    אבל ממש אהבתי תמשיכו

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה רבה :) <3
      אם...אני חושבת שזה אותו דבר ואפשר להגיד את זה ככה,זה פשוט במשלב פחות גבוהה ;)

      מחק