גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 28 באוקטובר 2012

גלוסיבוקס אוקטובר 2012


אז זהו. החגים נגמרו, חוזרים לשגרה. 
אם את הורה, ברוך שפטרנו. הילדים חוזרים לגן. 
אם את ילדה, אוי מסכנה שלי.. 
אני מקווה שהקופסה הריחנית והורודה הזאת תעזור לך לחזור לשגרה (-;
ולפני שתקראו: אנחנו עושות משהו חדש שבפוסט אנחנו סוקרות את המוצרים בלי קשר לגלוסיבוקס, כאילו קנינו אותם לבד, ובסרטון נשכלל את איכות המוצרים עם השירות והעלות שלו
הסיבה שאנחנו עושות את זה כי קשה מאד לסקור מוצר לעומק בסרטון. זה עלול להצטייר כחופר וטרחני, לכן הביקורות יהיו כאן ובסרטון יהיו סקירות קצרות. 
האתר של גלוסיבוקס:
Glossybox.co.il
קופונים!
כרגיל, שלל קופונים נחמדים: 250 ש"ח לקרם עיניים של lancome במקום 380 ש"ח (ישר לאמא), 20% הנחה ב-under me (ישר לסבתא), ובושם catch me של קשארל במחיר 129 ש"ח ל-50 מ"ל (במקום 458) ו-169 ש"ח ל-80 מ"ל (במקום 522). 
וכמובן מגזין גלוסיבוקס שלא טרחתי לקרוא :P
אז.. מה בקופסה? 
המוצר הראשון בחבילה הוא צללית color infaillible של חברת loreal. זה טורקיז קלאסי נקי מפוצץ בשימר. צלליות הקאלר אינפליבל הן מדהימות. רוויות מאד, נמרחות כמו חמאה, והכי חשוב- עמידות בטירוף. 
אני יכולה לומר בלב שלם שהן לא נופלות מצלליות של urban decay. 
הצללית מאד "תחפושתית" ולא בהכרח משהו שהייתי קונה לבד. אני כן רואה אותי שמה אותה בתור "פופ" בקו הריסים התחתון.
אני מאד ממליצה על הצלליות האלה גם אם אתן לא מנויות לגלוסיבוקס. הן פשוט מדהימות!
כמה:3.5 גרם ל-80 ש"ח. (גודל מלא) כבר עובר את עלות הקופסה! (בדרך כלל במבצע יעלו 35 בערך)
זה לק של לקה שכמו שאתן רואות צילמתי בשתי תאורות שונות להראות לכן איזה צבע מוזר זה.
בתאורת אחר הצהריים- כמעט חושך- לילך דהוי, ומול מנורות- טאופ בהיר. 
אני אישית לא מתחברת כל כך לצבע כי הוא נראה לי קצת מת, אבל נראה לי שאם את נערה שבבית הספר מרשים רק לקים עדינים במיוחד, או סתם לא בא לך ללכת על לילך בהיר ובולט זאת אלטרנטיבה מצויינת. חוץ מזה, זה מקולקציית הסתיו שלהם.
הפורמולה סבבה לגמרי. למרות שהוא בהיר וצבעים בהירים נוטים להיות לא פיגמנטים הלק הזה נראה מצוין עם שתי שכבות.
הוא קצת עבה אבל לא מפריע לי. הבעיה היא העמידות. בגלל שעשיתי כמה טעויות כשמרחתי אותו (אופס!) שמתי שלוש שכבות, והוא התחיל להתקלף אחרי יום. 
אולי בשתי שכבות העמידות תשתפר.
כמה: 15 מ"ל ל- 30 ש"ח (גודל מלא)
סך הכל: 110 ש"ח
כשראיתי את הסרום הזה ממש שמחתי כי אמא שלי מתה על הסרומים של לנקום וידעתי שהיא תהנה ממנו. זה Genifique Yeux Light Pearl. 
אמא שלי לא אוהבת לפרט, כשאלתי אותה מה היא חושבת על הסרום היא אמרה "לא משהו". כשביקשתי ממנה לפרט היא אמרה "לא משהו בכלל". 
כדי לבדוק מה המרקם שלו ניסיתי אותו פעם אחת בעצמי. המרקם שלו מאד דליל ומימי, והמברשת שלו היא ממתכת והיא בצורת טיפה גדולה, וזה מאד גימיקי לדעתי. 
אני כן חושבת שבגלל שהיא ממתכת היא נותנת רעננות כזאת מתחת לעיניים (מין הסתם..) כמו הרול של גרנייה. 
אם התאהבת במוצר,את יכולה להשיג אותו בהנחה ניכרת של 130 ש"ח (באדיבות הקופון בקופסא)
כמה: 380 ש"ח ל-20 מ"ל. זה אומר שערך הדוגמית הוא בערך 100 ש"ח (כמעט) ל-5 מ"ל. 
סך הכל: 210 ש"ח
על המוצר הבא יש לי המון מה להגיד. למוצר הזה קוראים triple lift protective day cream מחברת fresh look (מסתבר מבית אנה לוטן). זה בעצם דמי מייקאפ שמכיל לחות וגם 30 SPF. מוצר קלאסי לגלוסיבוקס (הסברנו למה בסרטון), כמו שאמרתי בסרטון. זה גם מוצר קלאסי לנערות ומושלם לבית הספר.
אני נורא אוהבת לשים אותו לבית הספר כי ראשית, הוא חוסך זמן כי לא צריך לחכות שהקרם לחות ייספג לפני המייקאפ\קונסילר בגלל שהוא קרם לחות בפני עצמו. 
הוא מאד מאד טבעי, ולדעתי זה בדיוק הכיסוי שנערות צריכות (אלא אם כן יש לכן אקנה..) והוא מספק הגנה מפני השמש. 
קחו בחשבון שהוא די שקוף. אל תצפו לכיסוי ממנו. הוא נותן לעור מראה אחיד אבל הוא יכול לכסות אדמומיות קלה בלבד. 
אני חושבת שאם אין לך עור יבש מומלץ מאד לפדר אותו. זה גם מוצר נהדר לשים לפני שרוצים לפנות כיסוי עם מייקאפ פאודר.
כמה: 117 ש"ח ל-30 מ"ל (גודל מלא)
סך הכל: 327 ש"ח
הבושם הזה הוא Catch me... מבית cacharel. זה בושם מאד 'נקי' ו'רענן' שלדעתי יתאים למגוון רחב של גילים. יש לו ריח שמזכיר  אשכולית אדומה. אם זה הסגנון שלכן אני חושבת שאתן מאד תהנו ממנו ובנוסף יש קופון בגלוסיבוקס שמאפשר לכן לרכוש אותו בהנחה של יותר ממאתיים ש"ח
כמה: 458 ש"ח ל-50 מ"ל. ערך הדוגמית הוא בערך 34 ש"ח ל-1.5 מ"ל.
סך הכל: 361 ש"ח
ולסיכום- 
הקופסה בהחלט עולה על הערך שלה (361 ש"ח) כמעט פי חמש (4.813333 ואין לזה סוף..)! 
אני חושבת שזאת קופסת גלוסיבוקס קלאסית (מייקאפ שלא דורש התאמה, דוגמית של בושם, לק מקולקצייה סתווית, סרום ש'חדש בעיר' וצללית מגוחכת :P).
אני לא חושבת שיש טיפוס שיכול להנות מכל המוצרים בקופסה, במיוחד אם זאת נערה בגילינו. 
אנחנו ממליצות על שירות גלוסיבוקס (לא רק הקופסה. כל השירות) לנשים בוגרות ולא לנערות בגילנו, כי אף פעם לא קיבלנו קופסה שלדעתי נערה בגילנו 100% תהנה ממנה. תמיד יש איזה בושם כבד או מוצר אנטי אייג'ינג. 
לדעתנו צריך להרחיב את ליין הנערות או ליצור קופסה לנערות (חיילות, גברים, נשים בהריון, לא חסר משהו...?) 
קישורים רלוונטיים: 
האתר של גלוסיבוקס
עמוד הפייסבוק של גלוסיבוקס
גילוי נאות: הקופסה התקבלה לסקירה. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה