גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 23 בפברואר 2012

life 278(גליה)

הלו פיפול(:
אתמול קראתי את הפוסט של מרינה(הקדושה) על הציפורניים ערומות, וחשבתי-"שיואו. איזה מאגניב זה! אני חייבת לעשות לי לק ניוד". בגלל שאין לי לק ניוד של חברה שווה כמו OPI או ESSIE, הסתפקתי בלק של לייף.
זה מספר 278. ניוד עם תת גוון קר. יותר נוטה לורדרדות. עליי הוא נראה מעולה(יש לי תת גוון קר), אבל על אמא שלי שלי(יש לה תת גוון חם)הוא נראה פחות טוב. לא התאים כל כך.
הרגע שמתי אותו,אז אין לי מושג איך העמידות שלו.
הטקסטורה נוחה, אבל מתייבשת קצת לאט. הפיגמנטציה ממש עלובה. שלוש שכבות(אחת דקה+שתיים עבות)לכיסוי מלא.
מה אני לא אעשה בשביל מניקור ניודי.. *אנחה*
הוא עלה לי 10 שקל בהנחה. מחיר מלא 21.99 .
יש לו ממש ממש טיפה נצנצים. בקושי רואים.
הנה תמונות:
אם יש לך תת גוון חם וצבע עור בינוני, הלק של ביוטיקר מספר 4 יתאים לך(:

הבהיר זה הלק של לייף. הכהה זה ביוטיקר.
אזז... ביי! בהצלחה עם הציפורניים הניודיות שלך(:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה