גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 19 בפברואר 2012

chic by chelle-(סקירה(גליה

שאאלום אנשימוס. לפני חודש וחצי יצא הקיט של מישל פאן. ורציתי לסקור את הפלטה שלה, כי אני משתמשת בה די הרבה.
מבחינת צבעים, היא מעולה. ממבט ראשון, הצבעים נראים לא מתאימים ומוזרים. אבל תחשבו על זה:
האפרסקית, יכולה להיות שטיפה של צבעה. היא "מנטרלת" את העפעפיים(מכסה ורידים ואדמומיות ), היא טובה בתור היילייט, וגם בתור צבע רגיל.
הסגולה,מעולה ל"פופ" של צבע בקו הריסים התחתון ובתור צבע לעפעף.
הטאופית, טובה בשביל להוסיף עומק לקפל, וגם בתור צבע לעפעף.
השחורה, טובה בתור אייליינר, צבע לקפל וצבע לעפעף .
והכסופה?
כלום. אני שונאת את הכסופה.
מבחינת טקסטורה, כולן רכות ונמרחות כמו חמאה. חוץ מהכסופה.
מבחינת פיגמנטציה, האפרסקית והשחורה מעולות, הטאופית והסגולה בסדר, ונחשו מי גרועה? הכסופה.
אבל יש משהו שהרגיז אותי בפלטה.
אני נורא התרגשתי מהפלטה. בעיקר מהסגולה ומהכסופה. אבל הן ממש אכזבו אותי. תראו את הסגולה והכסופה לפני שימוש:
(לא אני צילמתי. אין לי תמונה שלהן לפני שימוש)

תראו אותה אחרי(זה אני צילמתי):

כמו שאתן רואות, הנצנצים "יושבים" מעל הצללית. ז"א, אחרי כמה שימושים, ייגמרו הנצנצים ורק הצללית עצמה תישאר.
לא כל כך רואים את זה בצללית הכסופה, אבל תראו את הסווטץ':

יש קצת צבע של צללית, ונצנצים מעל. מאכזב, הא?
היא עולה 59 דולר בשביל כל הסט(איילינר, הפלטה ודוגמית של מסקרה), ו-48 דולר לבד.
אני כן הייתי קונה אותה שוב, רק בגלל בחירת הצבעים המעולה.
ציון:8
סיכום: אם לא אכפת לכם מהנצנצים המאכזבים, ואתם אוהבים את הצבעים, הפלטה הזאת תהיה מעולה בשבילכם (:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה