גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום חמישי, 16 בפברואר 2012

האיפור שלי ליום יום(גל)

שאלום אבריבאדי!
ככה אני מתאפרת ביום יום:
-לבן מהגלגל של ביוטיקר מתחת לעיניים.עם הלכתי לישון ב1,אז אני שמה את הפונדושן מתחת לעיניים.תיקונים(לא הרבה,אני סוגדת לסבון הזה של kiehe's) אני עושה עם קונסילר של מאק,שלא פה.
-סומק ופודרה,כרגע מהפלטה של קרליין ,שעשיתי סקירה עליה.(http://www.blogger.com/blogger.g?blogID=6079376391558654845#editor/target=post;postID=6142361653669537354) משתמשת בסומק הבהיר.שמה עם מברשת סומק 134 של מאק.
-סט של שלוש צלליות: ניוד בז',חום בז טיפה נוצץ וחום.מייבלין.expertwear chocolate mousse wc108..שמה עם מברשת שטוחה של ביוטיקר.
*הכי בהיר,מקו הריסים עד לקפל.
*אמצע ,על קו הקפל וקצת מסביבו.
*כהה,מעט מאוד מעל לV החיצוני.
-איילינר נוזלי של אלמיי,שאני שמה דק ובלי כנף,כמעט בתוך קו הריסים.בדרך כלל אין לי מספיק שיווי משקל לשים אותו בשש בבוקר(כפרירוקיסטית ,אמרנו?)
-מסקרה hypnosh של לנקום ,ואחר כך מנקה עם מסרק ריסים.זה לא סקסי ולא מראה טבעי גושים במסקרה!
-עיפרון לשפתיים או ליפגלוס.בתמונה אני עם "מבריק שפתיים חדשני" (פלצנות) של ביוטיקר מס' ארבע.מתה עלוו.
זהווו!תגובות!
אני לא אשים תמונה,כי אני רוצה לפנטז שלא שמתי איפור





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה