גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 10 בפברואר 2012

שגרת הטיפוח שלי(קרמים וזה)

הלוווו פיפול! כאן גליה,היום אני אראה לכם את שגרת הפנים שלי. אני חושבת שאם את נערה, ויש לך עור מעורב גם לך זה יכול לעבוד (:
אזז... בואו נתחיל !
בוקר:
הדבר הראשון שאני עושה זה שטיפת פנים עם הסבון של קליניק. הוא ממש טוב, והוא יוריד לך הכל מהפרצוף, אבל את יכולה להחליף אותו במשהו יותר זול, אם בא לך.
אחר כך, אני משתמשת בפילינג של נטרוג'ינה. הוא עדין, ובגלל זה הוא מתאים לשימוש יומיומי. אז אין מה לפחד.
אני ממש אוהבת אותו (:
אני מסיימת עם אקנה מיצין-תרופה אנטיביוטית נגד אקנה במרשם רופא. התרופה הזאת מגיעה עם אפליקטור מבד שמחובר לבקבוק. פשוט מורחים אותו על העור.
זאת תרופה מדהימה. לא היו לי חצ'קונים כבר חודשיים !
צהריים:
בצהריים, אני שוטפת פנים עם הסבון של קליניק ושמה אקנה מיצין.
לילה:
בלילה, שום דבר לא שונה. אני פשוט מחליפה את הפילינג של נטרוג'ינה בקרם לחות dual active של ג'ונסון אנד ג'ונסון.


בתמונה הזאתי אני משחקת אותה גנסטרית עם האקנה מיצין שלי:

זה כאילו אני אומרת:"פאק יה, ביצ'ס. אפשר לעשן תרופה נגד חצ'קונים!"
אזז... ביוש! מקווה שעזרתי D:
נ.ב:ואם אתם תוהים איך אני מאופרת בתמונות(למרות שיש 99% שזה מעניין לכם את התחת), אני סתם עשיתי כנף על העין עם האיליינר ג'ל של מאק. עושה הבדל ענקי בתמונות.
חוץ מזה, כלום.
נ.ב.ב:תירשמו להגרלה:http://gag-beauty.blogspot.com/2012/02/blog-post_08.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה