גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 29 בפברואר 2012

ספיישל לקים חגיגי=]

שאלום!
אולי שמתם לב לפוסט הקצר מאוד אבל החמדמד של הA שלנו.כןכן,אמיתוס מפרסמת,לא סדיר,מאוד קצר,אבל מפרסמת.יאי!
ממש כמעט פורים,ואני גאה להכריז על הפוסטים האחרונים בספיישל:
-גוטית(צאק)
-ערפדה(צאק)
-התחפושות של שלושתנו,שיעלו ביום שלישי .
עם למישהי יש רעיונות\בקשות,אתן מוזמנות=]
אוקיי.בסדר.פוסט לקים חגיגי.
נתחיל בגוון חורפי:סגול מכשפה של לוריאל(מס' לא ידוע.אחד הדברים שמעצבנים אותי בלוריאל.)שכב זמן בארון,ועכשוו הוא דביק ומגעיל,ובאותו זמן שקוף.לזרוק.אני דווקא זוכרת שקניתי אותו ,הוא היה דליל.המריחה הייתה נוראית והסרתי אותו מייד.




אחרה שלושה -ארבעה ימים שהסתובבתי על לק 281 של טופ ביוטי,נמאס לי ורציתי להורידו,אך אבוי : נגמר האציטון!
ניסיתי לחדש אותו עם טופים שונים:
-432 של ג'ייד (ice cocktail) ,תכלת שקוף עם נצנצים סגולים שרואים רק מתחת לאור ישיר.
-21 של sweet-גוש נצנצים תכולים וכסופים שנקנה ביפן.
עם 432 קיבלתי תוצאה שמזכירה לי זכוכית חלבית.עם הנצנצים היו נראים (מאוד מבאס,הלק נקנה בגללם)
למיטב ידיעתי ,לא מוכרים sweet בארץ.כמו שציפיתי ממנו,הוא גוש צ'אנקי ומעצבן של נצנצים,שנותן תוצאה מדהימה ופת"מית (צריכה לעשות פת"ם כחול )







אזל:הספידריי של תפוח
זוועת עולם.דביק ולא מייבש.חוזרת למייבש של אורלי,ולא מחליפה מייבשים שוב בחיים.


ולבסוף:הלק הנוכחי שלי; aphrodite's pink nightie של OPI מהמיני קולקציה  Delites To Darks שיצאה ב2010
באמת שאין לי שמץ מה הלק הזה עושה אצלי.ורוד בגימור פנינה זה הכי לא הסגנון שלי שאפשר.המועדף שלי מהמיני קולקציה הזאת,הוא,כמובן,Baby It’s ”Coal” Outside הגליטרי.גם Bubble bath חביב.
אין לי מה להרחיב.OPI קלאסי:פורמולה מדהימה,מברשת נוחה,אטום ומתייבש מהר.אבל הצבע ממש לא הטעם שלי,למרות שהוא נראה טוב עם התת-גוון שלי.
לעוד פרטים על Delites To Darks :


http://www.nailjunkie.com/opi-delites-to-darks-mini-collection/

אז מה אתן חושבות?21 או 432?תגובות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה