גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שישי, 10 בפברואר 2012

מחטטת באיפור של מאפר מקצועי(גל)


שאלום שמעקסיות!
אתמול הצטלמתי לקטלוג ,ולפני שהצטלמתי,היה שם מאפר מקצועי שאיפר אותי.אחר כך הוא נתן לי לחטט במזוודה שלו:
 השולחן איפור.אלה הדברים שהוא איפר אותי איתם.

 והנה המזוודה...

נתחיל מצד ימין,מלמטה:

מגבונים ,חומרים להסרת איפור ומייק אפים.
ריסים מזויפים,דבק ריסים,ופינצטה .שפתונים של מאק ואחד של אסתי לאודר. שתי מראות.
שניי פלטות של מאק ושתי פודרות של מאק.
פלטה של מאדינה מילאנו ,פלטה של סיסלי ומסקרות.

והמפלס הכי גבוהה ,שלא נכנס לתמונה:


עפרונות לשפתיים ולעיניים ושלושה ליפסטיקים של מאק

צד שמאל:

שלוש פלטות של מאק ופודרה של פופה
ארבע צלליות של מאדינה מילאנו,2 פודרות של מאק ושתי צלליות של מאק.
שמונה צלליות אבקתיות של מאק,סמקים(קרם של מייבלין,שלוש של מאק ואחת של עידן שחר)איילינר ג'ל שחור של מאק
6 צלליות של עידן שחר,מייק אפ של קלינק ומייק אפ של kiehlws.
ואל תשכחו שיש עוד דברים על השולחן!(אני לא אסקור אותם,כי אז אני באמת אבכה)


הטופים שלי:

אלה צלליות מקולקציה של המאפר הישראלי עידן שחר.אלה צלליות אבקה ש"מדביקים" על הפריימר\קונסילר\מייק אפ\צללית קרם.55 שח.



זאת פודרה של מאק.היא עובדת כמו מלחיה :מנערים אותה והפודרה עוברת דרך החורים.אין לי שמץ כמה היא עולה.

אני אעלה פוסט עם איך שהוא איפר אותי.אבל לא עכשוו.עכשוו אני אלך לבכות בפינה כי המזוודה הזאת לא שלי.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה