גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום ראשון, 5 בפברואר 2012

פוסט קניות

שאלום,
דבר ראשון,למקרה שחשבתם,אמיתוס לא מפרסמת כי היא בטיול מעצבן בצופים.כשהיא תחזור נכריח אותה לעשות פוסט גדול ומושקע על ליפגלוסים.
דבר שני,רק אתמול ראיתי את החדש של מישל פאן(יומיים!בושה וחרפה!)וממש אהבתי את הקטע של השראה מאוכל.בכלל,מאקרונס זה הכי אחי.אז אולי אני אעשה פוסט כזה בהמשך...קישור:http://www.youtube.com/watch?v=QcWDKxdUMfA&feature=plcp&context=C32baab9UDOEgsToPDskKnBXtK97Hw4ywQt3aPjyrF


דבר שלישי,אני וגליה היינו בקניון.רוב הזמן היינו באפריל ובסופר פארם.קנינו לכן גם הפתעה (!) שיהיה לה פוסט נפרד.לא קניתי הרבה.קניתי עיפרון שחור של ג'ייד(01high precision eye liner\crayon pour les yeux)ועיפרון זית של סופט טאץ(matic eyeliner golden khaki 15) שנהם מתברגים ושנהם עלו 20 שקל(מבצע) תמונות:





















השחור סבבה.הצבע שלו חזק  ולא שקוף,הוא עמיד ופיגמנטי.המרקם שלו מזכיר לי פנדה.בעצם,הוא כמו צבע פנדה ממש דק.הוא מתאים לאייליינר אם את רוצה ניקול ראידמן סטייל.אבל אפשר להגיד את זה על כל עיפרון,לא?9 מתוך10, בינתיים.
הזיית נוראי.כששמתי אותו בתוך הווטר ליין הוא פשוט התפורר ונדבק לי לריסים.כששמתי אותו בתור אייליינר,הוא היה שקוף וירד לי אחרי שעה בערך.אוף.4 מתוך 10.אף פעם לא אהבתי את סופטאץ במיוחד.עכשוו גמרתי איתם.

דיווחים מהשטח:
-הקולקציה של לנקום(אההם,מאקרונז,אההם) עוד לא הגיעה לארץ.גליה כמעט בכתה.
-מדבקות ציפורן מלאות עם הדפסים ממש מאגניבים.65 שח.כבר עדיף קוסמטיקאית.
-רול קפאין של גרנייה(כןכן,ישן,אבל מהמם)בדקנו והוא רשמית מושלם.אבל טיפי יקר.150 שח.

מקווה שאהבתן...תגיבו!ותרשמו! -גל

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה