גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום שבת, 4 בפברואר 2012

שגרת הפנים שלי-חלק 1


הייי אנשים! כאן גליה, והיום אני אראה לכם את שגרת הפנים שלי.
אבל רק להבהיר, אני לא שמה את כל זה על הפרצוף שלי כל יום. אני שמה את זה רק למסיבות וכאלה. אבל זה בערך האיפור המלא שלי, אם הייתי חייבת לבחור.
אז הנה "הבסיס" שלי(סמקים, ברונזרים והייליטרים יהיו בחלק 2):
-מייקאפ(או כמו שגל קוראת לזה, פונדושן) matte morphose של לוריאל בצבע golden ivory
-פלטת קינסילרים של ביוטיקר
-קונסילר select moisturecover של MAC בצבע NW20
-פודרה שקופה של איל מקיאג' בצבע beige (למרות שזה לא משנה. היא שקופה)
אז הנה ביקורת על כל המוצרים:
*הפונדושן של לוריאל-
הוא שונה מכל פונדושן שניסיתי. יש לו טקסטורה של מוס, וניתן לערבב אותו מאד בקלות. אפשר עם ידיים, מברשת שטוחה, מברשת פודרה צפופה,ואפילו סתם מברשת עם ראש שטוח צפופה(כמו ה-f80 של סיגמה).
אבל מה שהכי מעניין אותי בו, זה שהוא מכסה פגמים, אבל שקוף. כאילו נתן לכם "'wash" של צבע אחיד לעור. 
האריזה שלו בסדר. הייתי אומרת שאני מעדיפה שהוא יהיה בתור בקבוק עם משאבה, אבל אז הבנתי שעם מוצר כזה סמיך עדיף שיהיה בתור קופסה. 
הוא מכסה נקבוביות, עיגולים שחורים, חצ'קונים והוא לא מצטבר בקמטים. 
העמידות שלו בסדר. הוא לא יזוז ממקומו, אבל הוא כן ייספג בעור אחרי שבע-שמונה שעות. 
אם הייתי צריכה לתת לו ציון, הוא היה מקבל 9 מתור עשר. רק העמידות מרגיזה אותי קצת. 
מחיר:160 ש"ח
האם היית קונה אותו שוב?:כן. כן, כן, כן.
אז הנה כמה תמונות:
*גלגל הקונסילרים של ביוטיקר-
לא משהו. מה לעשות, הוא לא משהו. האריזה שלו מרגיזה. קשה מאד להכניס לשם מברשת או אצבע. 
הקונסילרים עצמם מרגישים קצת "כבדים", והם לא קרמיים מספיק. הם מאד יבשים.
העמידות, אבל, טובה. היא מחזיק מעמד גם בלי פודרה. 
לא הייתי ממליצה עליו בתור הקונסילר היחיד שלך. אני משתמשת בצבע הבהיר לפעמים מתחת לעיניים, הצבע הצהוב על העפעפיים כדי לנטרל ורידים, והצבע הירוק לפעמים לפני הפונדושן. 
אני משתמשת בו כי יש לי רק שני קונסילרים, ואני צריכה משהו יותר בהיר למתחת לעיניים.
ציון: 6.5 מתוך עשר. הייתי נותנת לו שש, אבל הוא נורא זול אז לא הפסדתי הרבה.
מחיר: שישה וחצי שקלים.
האם היית קונה אותו שוב: לא. 
והנה תמונות:
*קונסילר מויסטרקובר של MAC-
אני מתה עליו. מתה מתה מתה. הוא קליל, אבל הוא פיגמנטי. אז הוא מכסה הרבה בלי להעמיס על העור.
אם יש לכם פגמים רציניים, לא הייתי ממליצה עליו אבל עלי הוא עובד מצוין. 
אין הרבה מה להגיד. הוא מושלם.
ציון:10 ++++++++++
מחיר: 98 שקלים. שווה כל אגורה.
האם היית קונה אותו שוב: ברור.
והנה תמונות:
*פודרה שקופה של איל מקיאג'
פודרה סבירה. אני משתמשת בה כי אין לי פודרה שקופה אחרת. היא בסדר גמור, היא עושה את כל מה שפודרה צריכה לעשות ולא יותר.
ציון:8.5
מחיר: אני לא מוצאת באינטרנט, קיבלתי במתנה.
האם הייתי קונה אותו שוב:לא.. הייתי משקיעה בפודרה יותר טובה.
תמונות:
וזהו! מקווה שנהניתם (:
חלק 2 יצא בקרוב =]
-גליה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה