גל וגליה, מכורות איפור בנות 14 מדרגה ראשונה.

יום רביעי, 8 בפברואר 2012

שגרת הפנים שלי-חלק 2

היייי שוב! הנה חלק 2 של שגרת הטיפוח שלי. בשביל חלק 1, תלחצו כאן.
אז בלי הרבה דיבורים, בואו נתחיל!
המוצרים:
*ברונזר של ביוטיקר בצבע cocoa
*סומק orgasm של נארס
*MSF של MAC בשם soft and gentle
אז הנה הביקורת:
-הסומק של נארס:
כולם מהללים את הסומק הזה, ולמה שאני לא? הצבע שלו מהמם, המרקם מושלם, פיגמנטי נורא, הוא עמיד, והאריזה שלו יפה וקומפקטית(חעחע. קומפקטית).
ציון:10
האם היית קונה אותו שוב:כן. אותו ואת deep throat.
והנה תמונות:

-הברונזר של ביוטיקר:
אני מחבבת אותו. למרות שמרקם שלו לא משהו והפיגמנטציה שלו גם, העמידות שלו מצויינת והוא נראה מעולה על הפנים.
אני אוהבת את זה שהוא קצת שקוף. ככה אני נמנעת מלהיראות מוזר.
מחיר: 8.5
ציון:7.5
האם היית קונה אותו שוב:כן.

-MSF של מאק
מושלם. מושלם מושלם  מושלם. הוא נותן נצנוץ יפה לעור בלי להדגיש נקבוביות. אני שמה אותו ביציאות.
מחיר:160 ש"ח
אזז... זהו! מקווה שנהניתם (:
ותרשמו להגרלה החדשה והמאגניבקולית שלנו D:
http://gag-beauty.blogspot.com/2012/02/blog-post_08.html

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה